loading...

98music03

,    متن اهنگ سهراب اسدی بی رحم,    دانلود آهنگ رقیب سهراب اسدی,    دانلود البوم سقوط از سهراب اسدی,    دانلود آهنگ عشقم بودی و هستی از سهرا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 138 شنبه 12 آبان 1397



,    متن اهنگ سهراب اسدی بی رحم
,    دانلود آهنگ رقیب سهراب اسدی
,    دانلود البوم سقوط از سهراب اسدی
,    دانلود آهنگ عشقم بودی و هستی از سهراب اسدی
,    سهراب اسدی یادم نبودی
,    دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی
,    بی رحم سهراب اسدی
,    سهراب اسدی یادگاری
,    دانلود آهنگ یار دلسرد من

,    

تو زندگی من خیلی عشقا بودن ولی هیشکی مثل تو نبود
واسه یک خونه خیلی جا ها گشتم ولی هیچ جا قلب تو نبود
به رنگ زندگیمه سیاهی دو چشمات نشونشم این رنگ زردم
جون وعمرو جسم ونذر چشمات کردم الهی دورت تو بگردم
اشک چشام انگار نم نم بارونه یار
این دل دیوونم بی تو پریشونه یار
یار دل سرد من درمونه یادرد من
دیگه نگو ای دیوونه دست از من بردار
عشقم بودی و هستی هر چند چشمتو بستی
روی این دل تنها هر دم اونو شکستی
سیرم از همه دنیا قلبم پاره شد از درد
اینو صد دفعه گفتم بی رحمی و دل سرد
تو چشام نگا کن اسممو صدا کن دردمو دوا کن میرم
من به تو محتاجم دل به عشقت دادم هی نگو از پیشت میرم
عشقم بودی و هستی هر چند چشمتو بستی
روی این دل تنها هر دم اونو شکستی
سیرم از همه دنیا قلبم پاره شد از درد
اینو صد دفعه گفتم بی رحمی و دل سرد
اشک چشام انگار نم نم بارونه یار
این دل دیوونم بی تو پریشونه یار
یار دل سرد من درمونه یادرد من
دیگه نگو ای دیوونه دست از من بردار
عشقم بودی و هستی هر چند چشمتو بستی
روی این دل تنها هر دم اونو شکستی
سیرم از همه دنیا قلبم پاره شد از درد
اینو صد دفعه گفتم بی رحمی و دل سرد

 

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%D8%AD%D9%85/







برچسب ها متن اهنگ سهراب اسدی بی رحم دانلود آهنگ رقیب سهراب اسدی دانلود البوم سقوط از سهراب اسدی دانلود آهنگ عشقم بودی و هستی از سهراب اسدی سهراب اسدی یادم نبودی دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی بی رحم سهراب اسدی سهراب اسدی یادگاری دانلود آهنگ یار دلسرد من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو