loading...

98music03

,    ,    متن آهنگ سهراب اسدی گل من,    دانلود اهنگ سهراب اسدی گل من ریمیکس,    آهنگ سهراب اسدی گل من ریمیکس,    سهراب اسدی خ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 119 شنبه 12 آبان 1397


,   


,    متن آهنگ سهراب اسدی گل من
,    دانلود اهنگ سهراب اسدی گل من ریمیکس
,    آهنگ سهراب اسدی گل من ریمیکس
,    سهراب اسدی خداحافظ
,    سهراب اسدی حلالم کن
,    دانلود البوم رقیب سهراب اسدی
,    دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی 94
,    دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی
,    دانلود آهنگ سهراب اسدی یادگاری

,   

http://www.myfaza2music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D8%AF%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D9%85%D9%86/

تو کوچه دل من فقط یاد تو مونده
توی اسمونش فقط عطر تو بوده
میدونی عزیزم بدون تو میمیرم
دلمو نمیشه که از تو پس بگیرم
دل بردی از من من موندم با غم
اشکامو نـه نه میریزم عشقم
توی دستای من فقط دست تو بوده
خاطرات باتو دل منو سوزونده
میدونی که عشقت غریبه هارو پس زد
واسه داشتن تودلم هوس رو خط زد
با تو زیر یک سقف همیشه آرزومه
دل پیروتنهام به عشق تو جوونه
میمونم به پای عشق پاکم
میخوام هر چی دارم بهپای تو ببازم
دل بردی از من من موندم با غم
اشکامو نـه نه میریزم عشقم
رفتنت عذابه موندن تو یه رویا
شده آرزوهام به وسعت یه دریا
اسم تو همیشه روی لبای خستم
همه زندگیمو به چشمای تو بستم
دل به دادم ای گل من
گره واکن شدی مشکل من
دل به دادم ای گل من
کاشکی قلبت بشه منزل من







برچسب ها متن آهنگ سهراب اسدی گل من دانلود اهنگ سهراب اسدی گل من ریمیکس آهنگ سهراب اسدی گل من ریمیکس سهراب اسدی خداحافظ سهراب اسدی حلالم کن دانلود البوم رقیب سهراب اسدی دانلود آهنگ جدید سهراب اسدی 94 دانلود اهنگ دروغ سهراب اسدی دانلود آهنگ سهراب اسدی یادگاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو