loading...

98music03

بگید بباره بارون دلم هواشو کرده بگین تموم شدم من بگین که بر نگردهبهش بگین شکستم بهش بگین بریدمنه اون به من رسید و نه من به اون رسیدم برهنه زیره بارون خرابو دربو داغون از آدما فراری از عاشقا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 161 پنجشنبه 03 آبان 1397

بگید بباره بارون دلم هواشو کرده 

بگین تموم شدم من بگین که بر نگرده


بهش بگین شکستم بهش بگین بریدم

نه اون به من رسید و نه من به اون رسیدم 

برهنه زیره بارون خرابو دربو داغون



از آدما فراری از عاشقا گریزون 

بذار کسی نبینه غروره گریه هامو


بذار کسی نفهمه غمه تو خنده هامو



یه داغه سخته سختم یه باغه بی درختم 

سفیده گیسه عمرم سیاهه روزه بختم 

تنم داره میلرزه تو این هوای هرزه  

 گاهی نداشتن دل به داشتنش می ارزه

 

http://naghmehehasrat.blogfa.com/post-131.aspx







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو