loading...

98music03

هنوز دوست دارم بیا هنوز عاشقت هستممن که به غیر تو چشمامو رو دنیا می بستمبیا که این دل خسته از این دنیا گرفتهبیا عزیز جونم نذار تنها بمونم نذار تنها بمونمبرگرد بی تو سرده دستمبی تو می گیره نفسمدلگیرم ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 132 چهارشنبه 09 آبان 1397

هنوز دوست دارم بیا هنوز عاشقت هستم
من که به غیر تو چشمامو رو دنیا می بستم
بیا که این دل خسته از این دنیا گرفته
بیا عزیز جونم نذار تنها بمونم نذار تنها بمونم

برگرد بی تو سرده دستم
بی تو می گیره نفسم
دلگیرم از تو و دنیا
هنوزم تو گوشمه حرفات
تنها موندم و


با غم خوندم و
تنها سوختم و
تنها موندم و
با غم خوندم و
تنها سوختم و
تنها سوختم و


بیا برگرد که تنهایی امونمو برید
بیا برگرد که ثانیه هام به اخرش رسید
با تو بودن خوبه حتی تو خوابم قشنگه
شدم یه آدمی که داره با تقدیر می جنگه
کار دلم فقط با نبودت گریه زاری شده
جای خالیت خیلی وقته زخم کاری شده
خیلی سخته شکستن غرورمو میگم
ولی شکستم نشستم تو رو نمی دیدم
وقت بی کسی هام منم و خودکار و کاغذم
چه جور دلت اومد بگیری نگاهتو ازم
چقد غریبم اینجا چقد دلگیره شبا
نفس نمی کشم بدون تو مسمومه هوا
نمی دونم چرا تو رو با بدی هات خواستم
نمی دونم چرا همیشه دوست داشتم
بیا برگرد که نبودت هر روزش یه درده
همون پاییزی َم که اسیر شبای سرده

برگرد بی تو سرده دستم
بی تو می گیره نفسم
دلگیرم از تو و دنیا
هنوزم تو گوشمه حرفات
تنها موندم و
با غم خوندم و
تنها سوختم و
تنها موندم و
با غم خوندم و
تنها سوختم و
تنها سوختم و







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو